bűnös

2009.03.19. 19:42

A Rémkirály története akkor kezdődött, mikor felfedezte, hogy mindkét kezét ugyanolyan ügyesen tudja használni. Az enyém akkor kezdődött, mikor Sarah Johnson nyomozónő előre kitervelt szándékkal rács mögé juttatott. Társaival bizonyítékokat hamísítottak, s így elérték, hogy a bíróság életfogytiglani börtönbüntetésre ítéljen.Szerettem Nevadát, ezért - habár számítottam ilyesféle konspirációra- az utolsó pillanatokig itt maradtam.
Nem én öltem meg Sarah Johnson lányát. Nem tudom ki tette. Nem tudom ki volt a közvetlen tettes, csupán azt tudom, hogy Sarah megbízásából történt a dolog.
Tudom, mert eredetileg engem próbált felbérelni a munkára.
Steve Jackson el van távolítva.
Elmúlt a veszély. A helyében én is ezt tettem volna.
Megszabadult az egyetlen embertől, aki lebuktathatta volna... és egyben lánya véresszájú szeretőjétől.
Igaza volt a maga módján.
Végülis én öltem meg anno drága szüleit és én voltam az, aki 9 hónappal Judy születése előtt abban a mocskos motelban hullarészegen felcsinálta őt.
Azt hiszem tényleg itt az ideje pihenni.
Egy darabig.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiserletiadas.blog.hu/api/trackback/id/tr991012634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása